f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


quake2.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · q·u·a·k·e · 2 | Archiwum | Strona 18/169

Data:


 « WSTECZ   «  Strona: 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20  »   DALEJ » 


  Sobota · 16 Października · 2004   -  [1] temat

Serwery FPP.PL
31·10·2003 - 16:01 - MephiR - - Dodaj / przejrzyj komentarze[4]
Od dzisiaj przez pare kolejnych dni portal f·p·p udostepnia serwery testowe nastepujacych gier: Counter Strike, Counter Strike: Condition Zero, EnemyTerritory, Call Of Duty, Quake 3, Medal Of Honor, Quake 2 oraz America’s Army.

Adresy i porty poszczególnych serwerów:

213.218.116.21:27015 - CS
213.218.116.21:27020 - CS Condition Zero
213.218.116.21:27960 - EnemyTerritory
213.218.116.21:28960 - Call Of Duty
213.218.116.21:27970 - Quake3
213.218.116.21:12203 - Medal Of Honor
213.218.116.21:27910 - Quake2
213.218.116.21:1716 - America's Army

Prosiłbym osoby zainteresowane o przetestowanie wyżej wymienionych serwerow i opisanie swoich wrażeń (pingi, pl, rodzaj Waszego połacznia z internetem, itp) w komentarzach do poniższego newsa.

Wasza opinia pomoże nam dostosować serwery do Waszych potrzeb!

Źródło: f·p·p · q·u·a·k·e · 2 Komentarze[4] | Dodaj




  Czwartek · 30 Września · 2004   -  [1] temat

Kolekcjoner kości
10·12·2003 - 06:00 - NecrosiS - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Poszukuję osób dobrze zorientowanych w scenie mapperskiej Quake 2. Nie jest to bynajmniej moja oferta matrymonialna, tylko szczera chęć współpracy z osobami utalentowanymi w tej dziedzinie. Zaznaczyć tu muszę iż nie chodzi tu o samo tworzenie mapek, lecz o wynajdowanie o nich wszelkich wiadomości, jak i samo ich recenzowanie.
Więcej szczegółów podać na dzień dzisiejszy nie mogę. Wszyscy którzy czują chęć wsparcia tejże sceny proszeni są o kontakt ze mną pod tym adresem [email protected]

Źródło: f·p·p · q·u·a·k·e · 2 Komentarze | Dodaj




  Sobota · 7 Sierpnia · 2004   -  [1] temat

Polskie Ligi Q2 - Sprostowanie
08·12·2003 - 07:02 - [FPP]MephiR - - Dodaj / przejrzyj komentarze[7]
Po pierwszych "inteligentnych" komentarzach pod moją kolumną "Polskie Ligi Q2" postanowiłem napisać sprostowanie. Może wreszcie uda mi się wytłumaczyć Wam, o co mi dokładnie chodziło. Jeśli nie - znikam.

Zapraszam do czytania - CLICK!

Źródło: f·p·p · q·u·a·k·e · 2 Komentarze[7] | Dodaj




  Środa · 4 Sierpnia · 2004   -  [2] tematy

Nową kolumnę czas przeczytać...
08·12·2003 - 04:02 - [FPP]SEBbull - - Dodaj / przejrzyj komentarze
...takimi słowami chciałbym zacząć tego newsa. Wieść ta będzie nieco inna niż wszystkie, ponieważ okazja również będzie niecodzinna. Jak już pewnie zauważyliście na stronie naszego serwisu coś się zmieniło - coś nowego pojawiło się nad newsami - tak, to jest nowa kolumna. Kolumna napisana przez MephiRa traktuje o nienormalnej sytuacji na polskiej scenie q2 - dokladnie chodzi o zjawisko ciągle powstających, nowych lig. MephiR ("z oczu" aktywnego gracza q2 i q3a) opisuje śmieszną (czyt. żałosną) sytuację, która zachodzi podczas organizowania nowych lig quake'a 2.

Zapraszamy do czytania!

"...nim postanowisz zorganizować kolejną ligę, dokładnie zastanów się nad swoją decyzją"

Źródło: f·p·p · q·u·a·k·e · 2 Komentarze | Dodaj


Poprawiony poradnik
08·12·2003 - 04:01 - [FPP]MephiR - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Kilka miesięcy temu na łamach naszego serwisu ukazał się poradnik jak założyć własne konto i kanał w sieci QuakeNet. Był on niestety źle napisany, przez co niewiele osób potrafiło go zrozumieć. Teraz jeden z naszych redaktorów - SEBbull - postanowił naprawić swój błąd i od dziś możemy korzystać z lepszej, bo poprawionej, wersji poradnika.

Źródło: f·p·p · q·u·a·k·e · 2 Komentarze | Dodaj






 « WSTECZ   «  Strona: 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20  »   DALEJ » 


Data:



 :DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Środa · 15 Maja · 2024
Strona wygenerowana w 0.080107 sek.