f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


quake2.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · q·u·a·k·e · 2 | Bronie

Quake II

Bronie


Brak
Amunicji
Blaster
Amunicja: Brak
Obrażenia: 15 HP
Czas przeładowania: 1,4 sec
Podstawowy bind: klawisz "1"
Opis: Tą broń dostajemy na samym początku. Nadaje się tylko chyba na dobicie przeciwnika - łatwiej chyba z niej trafic niż z raila. Nie polecam używania tej broni jako podstawowego narzędzia do zabijania. :-)
Shotgun
Amunicja: Shells
Obrażenia: 45 HP
Czas przeładowania: 1,25 sec
Podstawowy bind: klawisz "2"
Opis: Znacznie lepsza broń niż blaster, ale raczej nieprzydatna zbytnio na daleką odleglość, jedyne poważne obrażenia można zadać nią z bliskiej odległosci, a czasem może zaboleć.
Super Shotgun
Amunicja: Shells (2 na jeden strzał)
Obrażenia: 100-115 HP
Czas przeładowania: 1,5 sec
Podstawowy bind: klawisz "3"
Opis: Tą broń radzę sobie oddzielnie zbindować, by była zawsze pod reką. Obrażenia, jakie zadaje z najbliższych odległości, są wrecz zadziwiające. Jeden strzał może zakończyć życie przeciwnika. Bardzo dobra w bezpośrednim starciu i w walce pod wodą, w półdystansie też nienajgorsza. Bardzo dobrze sprawdza się gdy zginiemy, można dobić wykończonego po poprzedniej walce przeciwnika. Należy go używać tylko gdy będzie dobra pozycja do strzału (zważając na czas przeładowywania sie tej broni).
Machine Gun
Amunicja: Bullets
Obrażenia: 8 HP
Czas przeładowania: 0,3 sec
Podstawowy bind: klawisz "4"
Opis: Jedna z broni o której trudno coś powiedzieć. Nie należy do najlepszych broni ale i najgorsza też nie jest. Zużycie amunicji niskie, najlepiej sprawdza się w półdystansie, na początek na pewno lepsza niż blaster i shotgun, dobra na dobicie przeciwnika.
Chaingun
Amunicja: Bullets (dużoooo)
Obrażenia: 8 HP
Czas przeładowania: 0,04 sec
Podstawowy bind: klawisz "5"
Opis: Moim zdaniem najlepsza broń obok RAILGUNa. Doskonała broń w połdystansie i w bliskich starciach, w kilka sekund może być po sprawie. Niezastąpiony jest rownież przy dobijaniu kolesi po strzałe z raila badz rakiety. Jest to jedna z tych broni, które traca swą skuteczność wraz ze wzrostem pingu. Koniecznie zbindujcie ją sobie pod ręką. Każdy dobry gracz musi ją sobie dobrze przyswoić.
Grenades
Obrażenia: 100-120 HP
Czas przeładowania: 4,2 sec
Podstawowy bind: klawisz "G"
Opis: Tę broń na Waszym miejscu nauczyłbym się wykorzystywać. Zawsze jest ich pełno na mapie, a obrażenia są naprawde duże. Unikajcie ataku z bliższej odległości na kolesia, który używa granatów może sie to skończyć glupią smiercią. Rzucajcie granatami na sekundę przed ich zdetonowaniem, by przeciwnik nie mógł uciec. :-)
Grenade Launcher
Amunicja: Grenades
Obrażenia: 100-120 HP
Czas przeładowania: 1,1 sec
Podstawowy bind: klawisz "6"
Opis: Obrażenia takie same jak przy granatach (równie zabójczy), tylko trochę inne działanie. Uważajcie na przeciwników, którzy posługują się tą bronią, to może się źle dla Was skonczyć. Bardzo dobra by utrzymać teren (np. nie dopuścić wroga do 100 na mapie q2dm1).
Rocket Launcher
Amunicja: Rockets
Obrażenia: 100-120 HP
Czas przeładowania: 1,5 sec
Podstawowy bind: klawisz "7"
Opis: Podstawowa broń w całej trylogii QUAKEa. Najbardziej przydatna początkowym graczom, gdyż zadaje duże obrażenia nawet gdy przeciwnik nie dostanie bezpośrednio. Poza zadawaniem obrażeń broń bardzo się przydaje, by dostać sie szybko w trudno osiągalne miejsca (tzw. ROCKET JUMPów), przyspiesza to zbieranie rzeczy, pomaga uciekać - wszystko to dodatkowe sekundy które moga dać zwyciestwo w całej rozgrywce. Broń nieoceniona przy grze na sluch.
Hyperblaster
Amunnicja: Energy Cells
Obrażenia: 20 HP
Czas przeładowania: 0,2 sec
Podstawowy bind: klawisz "8"
Opis: Broń, o której czesto sie zapomina (dlatego, że cieżko trafić w przeciwnika). W bliskim starciu potrafi wykończyć przeciwnika w kilka sekund, nawet tych bardziej przypakowanych (wiekszość obrażeń przechodzi na energię niż na pancerz). W wąskich korytarzach jest śmiertelnie niebezpieczna, radzę unikać takich starć albo samemu(używajac Hyperblastera) prowokować do takich akcji. Należy strzelać sporo przed przeciwnika, gdyż pociski nie są tak szybkie jak w przypadku chaina. Przeciwnik trafiony z hyperblastera zostaje troszkę spowolniony.
Railgun
Amunicja: Slugs
Obrażenia: 100 HP
Czas przeładowania: 2,5 sec
Podstawowy bind: klawisz "9"
Opis: To ulubiona (chyba :D) broń prawdziwych zabójców, jeden strzał do przeciwnika bez pancerza i dodatkowego healtha pozbawia go życia. Jest to jedna z broni dla których warto zmniejszyć sensitivity (czulość ruchów myszy). Potrenujcie tą broń, jeśli chcecie zaszkodzić najlepszym. Jeżeli przeciwnik korzysta z raila, nie należy poruszać się statycznie (tak samo) ani za dużo skakać, by niepotrzebnie nie ułatwiać zadania strzelającemu. Trzeba cisnać kolesia by miał jak najmniej szansy w swobodnym wykorzystaniu tej broni, zmniejszając dystans. Pamietajcie by zebrać chociaż jednego sharda albo mieć energię powyżej 100 by nie zginać po jednym strzale!.
BFG 10k
Amunicja: Energy Cells (50 na jeden strzał)
Obrażenia: 600
Czas przeładowania: 6 sec
Podstawowy bind: klawisz "0"
Opis: Tej broni raczej nie spotkacie w Internecie. Jej siła mówi sama za siebie. Jak już ją chcecie i macie okazję wykorzystać, to robcie to na otwartych przestrzeniach, tak aby przeciwnik nie miał się gdzie schować.









--------------------------------------
Autor: [FPP]MephiR
Aktualizacja: 02·11·2002 - 04:00



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Sobota · 8 Sierpnia · 2020
Strona wygenerowana w 0.054744 sek.