f·p·p · q·u·a·k·e · 2 http://quake2.fpp.pl |
|||
Quake II Konsola Spis wszystkich najbardziej potrzebnych poleceń z konsoli do Quakea 2. Aby wpisać ktorąś z tych komend, należy nacisnąć klawisz ~ . Ustawienia które wpiszemy w konsoli nie bedą działały nastepnym razem (po prostu gra nie zapisuje ich, trzeba je samemu napisać w jakimś pliku a poźniej wgrać za pomoca komendy exec np. exec ustawienia.cfg). Strona została napisana na podstawie Fahrenheit 176 Document. Wielkie dzięki Vecheta za pomoc w pisaniu tego dokumentu. P | Q | R | S | T | U | V | W | Z +attack Opis: Kiedy jest aktywne, gracz strzela z aktualnie trzymanej w ręce broni. +back Opis: Kiedy jest aktywne, gracz porusza się do tylu. +forward Opis: Kiedy jest aktywne, gracz porusza się do przodu. +klook Opis: Klawisze +forward i +back służą teraz jako +lookup i +lookdown. +left Opis: Kiedy jest aktywne, gracz obraca się w lewo. +lookdown Opis: Kiedy jest aktywne, gracz patrzy w dół. +lookup Opis: Kiedy jest aktywne, gracz patrzy w górę. +mlook Opis: Kiedy jest włączone, mysz służy nam do obracania się postacią. By odwrócić kierunki patrzenia należy użyć polecenia m_pitch z przeciwną wartością. Wtedy gdy mysz weźmiemy do góry to postać popatrzy w dól. np. m_pitch -0.022 +movedown Opis: Kiedy jest aktywne, gracz schyla się. +moveleft Opis: Kiedy jest aktywne, gracz porusza się w lewą stronę. +moveright Opis: Kiedy jest aktywne, gracz porusza się w prawą stronę. +moveup Opis: Kiedy jest aktywne, gracz płynie w górę, wchodzi po drabinie lub skacze (zależnie od sytuacji). +right Opis: Kiedy jest aktywne, gracz obraca się w prawo. +speed Opis: Kiedy jest aktywne, gracz biegnie. +strafe Opis: Kiedy jest aktywne, funkcje +left i +right są zmienione na +moveleft i +moveright. adr0 Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER. adr1 Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER. adr2 Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER. adr3 Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER. adr4 Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER. adr5 Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER. adr6 Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER. adr7 Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER. adr8 Opis: Adres serwera wpisanego w address book w menu MULTIPLAYER. alias Opis: Alias to spis komend, które można ustawić pod jeden klawisz. Wpisanie samej komendy alias powoduje wyświetlenie wszystkich załadowanych aktualnie aliasów. Przydatne aliasy znajdziecie w dziale config. Aliasy ustawiamy w czasie gry w takiej postaci: alias (nazwa) "(polecenie)" Przykłady: alias shi "say WITAM WSZYSTKICH!!" alias shotwave "+attack;wait;wave 1" allow_download Wartość domyślna: 1 Opis: Pozwala nam na automtyczne ściąganie skinów, map, modeli z serwera. bind Opis: Przypisanie jakiejś komendy lub aliasa pod przycisk. Postać komendy: bind (klawisz) "(komenda_lub_alias)" Lista możliwych klawiszy do zbindowania (ich nazwy) : escape, F1-F12, pause, backspace, tab, semicolon, enter, shift, ctrl, alt, space, ins, home, pgup, del, end, pgdn, uparrow, downarrow, leftarrow, rightarrow, kp_slash, kp_minus, kp_plus, kp_enter, kp_5, kp_uparrow, kp_leftarrow, kp_rightarrow, kp_downarrow, kp_home, kp_end, kp_pgup, kp_pgdn, kp_ins, kp_del, mouse1-mouse3, aux1-aux32, joy1-joy4. Przykłady: bind h "say Hello!" bind shift "use blaster;wait;+attack; wave 2" bindlist Opis: Pokazuje wszystkie zbindowane przyciski. cd Opis: Komenda ta kontroluje funkcje odtwarzacza CD. Polecenia wglądają w następujący sposób: cd (funkcja z listy komend do CD pod spodem) cd (funkcja z listy komend do CD pod spodem) (parametr) Lista komend do CD: close - Zamknięcie CD-ROMa . eject - Otwarcie CD-ROMa. info - Wyświetla ilość scieżek dźwiekowych i aktualny status. loop (utwór) - Wydaje polecenie, by CDik odtwarzał dany utwór w kółko. off - Wyłącza muzykę z CD. on - Włącza muzykę z CD. pause - Pauza. play (utwor) - Polecenie do CD, by grał daną scieżkę. remap - Wyświetla kolejność w jakiej mają być grane utwory. remap (utwór) (utwór) ... (utwór) - Ustawiamy nowa kolejność odtwarzania utworów z CD . reset - Kasuje funkcje CD. resume - Dokończenie utworu po poprzednim zapauzowaniu. stop - Zatrzymuje aktualnie odgrywany utwór. Przykłady: cd info cd play 1 cd remap 4 5 1 2 7 8 cd_nocd Wartość domyślna: 0 Opis: Pozwala na odtwarzanie muzyki z CD. centerview Opis: Centruje widok. changing Opis: Informuje nas o nazwie nastepnej mapy. cl_blend Wartość domyślna: 1 Opis: Włącza (1) lub wyłącza (0) mgłę pod woda i gdy dostajemy. cl_gun Wartość domyślna: 1 Opis: Wyświetlanie widoku broni. cl_lights Wartość domyślna: 1 Opis: Włącza "dynamiczne" oświetlenie. cl_maxfps Wartość domyślna: 90 Opis: Maksymalna ilość pakietów, jakie powinien serwer nam przesłać. cl_noskins Wartość domyślna: 0 Opis: Gdy włączymy (1), pokazuje wszystkich graczy jako "GRUNTY" (po uprzednim zrestartowaniu grafiki). cl_particles Wartość domyślna: 1 Opis: Włączenie (1) lub wyłączenie (0) dymu rakiet, promienia raila i innych podobnych dodatków graficznych. cl_run Wartość domyślna: 0 Opis: Włączone (1) lub wyłączone(0) automatyczne bieganie. cl_stats Wartość domyślna: 0 Opis: Informacje o statystykach mapy. cl_stereo Wartość domyślna: 0 Opis: Włączamy (1) lub wyłączamy (0) tryb dźwieku stereo. cl_timeout Wartość domyślna: 120 Opis: Maksymalna ilość czasu, jaką ma oczekiwać gracz na otrzymanie informacji z serwera przed rozłączeniem. cl_yawspeed Wartość domyślna: 140 Opis: Prędkość z jaką gracz się obraca, używajac do tego klawiatury. clear Opis: Czyści konsolę. cmdlist Opis: Wyświela listę wszystkich komend konsolowych. con_notifytime Wartość domyślna: 3 Opis: Czas po jakim tekst napisany w konsoli zniknie z ekranu. condump Opis: Przeniesienie tekstu z konsoli do pliku. Polecenie to powinno wygladać następująco: condump (nazwa_pliku). Nie musimy dodawać rozszerzenia na końcu w nazwie pliku, gdyż przydzielane jest automatycznie (*.txt).BR> connect Opis: Połączenie klienta (Nas :P) z serwerem. Polecenie to możemy wpisywać na dwa sposoby: connect (adres IP) connect (adres IP):(port) Przykłady connect 123.123.123.123 connect 123.123.123.123:27911 crosshair Wartość domyślna: 1 Opis: Wygląd celownika. Możliwe nadawane wartości są 0 (brak celownika), poprzez 1-3 (różne rodzaje celowników) deathmatch Wartość domyślna: 0 Opis: Włączenie (1) lub wyłączenie (0) trybu deathmatch. dedicated Wartość domyślna: 0 Opis: Dzięki tej funkcji możemy stworzyć tzw. "dedicated serwer" - czyli będziemy mieli coś na wzór prawdziwego serwera. U nas bedzie tylko konsola a inni będą mogli się podłączyć do naszej gry, w której nie musimy być. Polecenie te wpisać odrazu przy włączeniu Quakea (najlepiej robić to w pliku *.bat - by można było go używać w przyszłości), a może ono wyglądać następująco: Quake2.exe +set dedicated 1 demomap Opis: Włącza demo. Demka do ściągnięcia z naszej strony, w dziale demos. Przykład: demomap demo1.dm2 disconnect Opis: Rozłączenie z serwerem, z którym jesteśmy aktualnie połączeni. drop Opis: Wyrzucenie przedmiotu z plecaka. Polecenie powinno wygladać nastepujaco: drop (nazwa _przedmiotu). Rzeczy wyrzucone w trybie multiplayer, pozostają na mapie przez 30 sek., po czym po prostu znikają. Przykłady: drop shotgun drop quad damage dumpuser Opis: Wyświetla informacje o danym graczu. Polecenie wygląda następująco: dumpuser (nazwa_gracza). Z danych wyświetlanych o wybranym graczu są między innymi fov, rate, hand echo Opis: Wyświetla tekst, który widoczny jest tylko na ekranie naszego komputera. Przykład: echo Aktualna broń Rail Gun error Opis: Wychodzi z gry z komunikatem, który wpiszemy po komędzie error (pozdrowienia dla wszystkich Errorow jakich znam i nie tylko :> ). Przykład: error "hmmm a do tego sluzy error :)" exec Type: Function Opis: Funkcja ta służy do wgrania configa w czasie gry, by wgrać nasze ustawienia (zapraszam do dzialu configi gdzie wiecej się dowiecie na ich temat i sami stworzycie swoj własny config). Przykłady: exec claymore.cfg fov Wartość domyślna: 90 Opis: Wielkość kątu widzenia. fraglimit Opis: Ilość fragów koniecznych do zmiany mapy. freelook Wartość domyślna: 0 Opis: Zamienia używanie kierunków poruszania góra-dól na patrzenie w góre i w dól. g_select_empty Wartość domyślna: 0 Opis: Gdy włączymy (1) tą komendę, pozwoli nam na wybranie broni, która nie ma amunicji. game Wartość domyślna: (none) Opis: Dzięki tej komendzie, będziemy mogli włączyć wszelkiego rodzaju mody (które znajdziecie u nas w dziale mods). Przykład: game battle gamemap Opis: Włącza grę z podaną mapą. Polecenie wygląda następująco gamemap (nazwa_mapy). Nie musimy podawać rozszerzenia mapy, jeśli nie jest inne niż bsp. Dodatkowe mapy powinny znajdować się w katalogu baseq2/maps (mapy do znalezienia na naszej stronie w dziale maps). Przykład: gamemap q2dm1 gl_bitdepth Wartość domyślna: 0 Opis: Pozwala nam na użycie 16-bitowych tekstur. gl_dynamic Wartość domyślna: 1 Opis: Użycie "dynamicznego" oświetlenia. gl_flashblend Wartość domyślna: 0 Opis: Jesli włączymy tą opcje, wszystkie efekty świetlne będą wyświetlane jako kule światła. gl_mode Wartość domyślna: 3 Opis: Wpisanie do konsoli rozdzielczości, jaka ma być wyswietlana na ekranie monitora. Możliwe wartości: 0 - 320 x 200 1 - 400 x 300 2 - 512 x 384 3 - 640 x 480 4 - 800 x 600 5 - 960 x 720 6 - 1024 x 768 7 - 1152 x 864 8 - 1280 x 960 9 - 1600 x 1200 gl_modulate Wartość domyślna: 1 Opis: Jasność tekstur. Po jej zmianie należy zrestartować grafikę poleceniem vid_restart. gl_picmip Wartość domyślna: 0 Opis: Dokładność wyświetlania tekstur terenu i broni w grafice gl. Zwiększanie go powoduje pogorszenie jakości tekstur i zwiększenie wydajności na słabszych komputerach. gl_playermip Wartość domyślna: 0 Opis: Dokładność wyświetlania skinów graczy. Zwiększenie parametru powoduje pogorszenie jakości tekstur skinów i zwiekszenie wydajności na słabszych komputerach. gl_polyblend Wartość domyślna: 1 Opis: Efekty te wyświetlane są gdy dostajemy, zbieramy rzeczy, powodują one mgłę pod wodą. Wyłącznie tych efektów uzyskamy poprzez ustawienie tego parametru na 0. gl_shadows Wartość domyślna: 0 Opis: Cieniowanie przedmiotów i postaci. gl_teksturemode Wartość domyślna: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST Opis: Jakość wyświetlania tekstur. Trudno opisać każda z nich, wiec poprobujcie. Przez zmiane jakości tekstur możemy podnieść wydajnosc gry w Quakeu 2. Do wyboru: GL_NEAREST GL_LINEAR GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR gun_x Wartość domyślna: 0 Opis: Położenie broni na osi współrzędnych x. Dzięki temu ustawieniu i dwu pozostałym otrzymujemy ciekawe efekty wyglądu broni popróbujcie sami. gun_y Wartość domyślna: 0 Opis: Położenie broni na osi współrzędnych y. gun_z Wartość domyślna: 0 Opis: Położenie broni na osi współrzędnych z. hand Wartość domyślna: 0 Opis: Ręka w której chcemy trzymać broń (jeśli nie zmienia się to ustawienie nalezy sprawdzić parametr cl_gun, wartość cl_gun 0 wyłącza widok broni). Możliwe wartości: 0 - Broń trzymana w prawym reku. 1 - Broń trzymana w lewym reku. 2 - Widok brońi wyłączony, zostaje tylko mała ikonka. hostname Wartość domyślna: noname Opis: Pokazuje aktualną nazwę serwera. in_initjoy Wartość domyślna: 1 Opis: Obsługa joysticka - włączenie (1) lub wyłączenie (0) go. in_initmouse Wartość domyślna: 1 Opis: Obsługa myszy - włączenie (1) lub wyłączenie (0) jej. info Opis: Pokazuje informacje o serwerze. intensity Wartość domyślna: 2 Opis: Jasność wyświetlania grafiki. invdrop Opis: Wyrzuca wybraną rzecz. inven Opis: Wyświetla ekran plecaka. invnext Opis: Wybiera kolejną rzecz z plecaka. invnextp Opis: Wybiera następnego powerupa (QUAD itp.) z plecaka. invnextw Opis: Wybiera kolejną broń z plecaka. invprev Opis: Wybiera poprzednią rzecz z plecaka. invprevp Opis: Wybiera poprzedniego powerupa z plecaka. invprevw Opis: Wybiera poprzednią broń z plecaka. invuse Opis: Użycie uprzednio zaznaczonej rzeczy z plecaka. kick Opis: Kick (ang. kopnij) sluży do wywalenia kogoś z serwera przysługuje tylko adminom i znąjacym kod admina. Po wpisaniu słowa kluczowego kick nalezy podac nick osoby, ktora chcemy wykopać lub jego numer id. kill Opis: Pamiętacie kamikaze - jak tak to wiecie, że to poprostu samobójstwo :-). killserver Opis: Wyłącza serwer - trzeba posiadać odpowiednie uprawnienia do takiego czegoś. logfile Wartość domyślna: 0 Opis: Logowanie tekstow z konsoli do pliku. Możliwe wartości: 0 - Wyłączone logowanie. 1 - Włączone logowanie, gdzie plik z tekstami jest uaktualniany . 2 - Zapisuje logi na bieżąco. lookspring Wartość domyślna: 1 Opis: Automatyczne centrowanie obrazu, gdy włączony jest +mlook. lookstrafe Wartość domyślna: 0 Opis: Automatyczne chodzenie na boki, gdy włączony jest +mlook. m_filter Wartość domyślna: 0 Opis: Gdy włączone, mysz bedzie się płyniej poruszała. m_forward Wartość domyślna: 1 Opis: Wrażliwość ruchów myszy góra dół. m_pitch Wartość domyślna: 0.022 Opis: Czułość patrzenia za pomocą myszy góra dół. m_side Wartość domyślna: 0.8 Opis: Wrażliwość porusznia się na boki myszy. m_yaw Wartość domyślna: 0.022 Opis: Czułość patrzenia się na boki za pomocą myszy. map Opis: Wgrywa mapę, obrazek, demko. Ważne jest by dodać rozszerzenie do nazwy pliku. Podstawowy wygląd polecenia to: map (nazwa_pliku_z_rozszerzeniem) Przykłady: map q2dm1 map skoki.dm2 map colormap.pcx maxclients Wartość domyślna: 1 Opis: Maksymalna ilość graczy na serwerze. menu_addressbook Opis: Pokazuje menu z listą adresów serwerów (wartości adr1 - adr8). menu_credits Opis: Pokazuje menu credits (chyba wiecie co to jest?). menu_dmoptions Opis: Menu z opcjami do deathmatchu. menu_game Opis: Pokazuje menu do gry single. menu_joinserver Opis: Pokazuje menu, z serwerami do których możemy się dołączyć. menu_keys Opis: Pokazuje menu z ustawieniami klawiatury. menu_loadgame Opis: Menu, w którym możemy wgrać zapis z gry pojedyńczej. menu_main Opis: Wyświetla menu główne. menu_multiplayer Opis: Menu Multi-player. menu_options Opis: Menu z opcjami. menu_playerconfig Opis: Menu z ustawieniami gracza (nick, hand, skins/models). menu_quit Opis: Menu wyjścia z gry. menu_savegame Opis: Menu z zapisem gry pojedynczej. menu_startserver Opis: Menu do tworzenia serwera. menu_video Opis: Menu z konfiguracją opcji graficznych. messagemode Note: To samo co komenda say - czyli wysłanie wiadomości do wszystkich osób na serwerze. messagemode2 Opis: To samo co komenda say_team - czyli wysłanie wiadomości tylko do osób w twojej drużynie. modellist Opis: Wyświetla informacje o wszystkich wgranych modelach, mapach itp. msg Wartość domyślna: 1 Opis: Ustawienia wyświetlania wiadomości. Mozliwe wartosci: 0 - Wszystkie wiadomości. 1 - Najczęstsze wiadomości. 2 - "Limitowane" wiadomości. 3 - Najkrótsze wiadomości. 4 - Nie wyświetla wiadomości. name Opis: Pseudonim jaki chcemy mieć w czasie gry. Komenda powinna wygladać tak: name (nick_jaki_chcemy_mieć). netgraph Wartość domyślna: 0 Opis: Wyświetla na wykresie, wachania pingu . pause Opis: Zatrzymanie gry w gdzie pojedyńczej. pingservers Opis: Wyświetla informacje o serwerach w książce z adresami. play Opis: Odgrywa dźwiek. Postac komendy: play (nazwa_pliku) Przykłady: play doors/dr1_strt.wav play items/n_health.wav players Opis: Wyświetla w konsoli wszystkich graczy w grze. quit Opis: Wyjście z gry. r_drawworld Wartość domyślna: 1 Opis: Dzięki tej opcji możemy wyłączyc widok wszystkich ścian na mapie (przy dobrym kombinowaniu można użyć tego jako cheat). rate Wartość domyślna: 25000 Opis: Maksymalna ilość bajtów jaką serwer powinien przesyłac klientowi. Najlepiej ustawić ten parametr w zależności od łącza jakie posiadamy. Modem 33.6 powinien miec rate 2400-3100, 56kb - rate 4400-4800 itd. reconnect Opis: Ponowne połączenie się z serwerem. record Opis: Nagranie demka. By zakończyć nagrywanie, należy wpisać w konsoli stop. Wygląd komendy: record (nazwa_dema) s_initsound Wartość domyślna: 1 Opis: Wyłączenie (0) lub włączenie (1) dzwieku. s_khz Wartość domyślna: 11 Opis: Jakość sampli dźwiekowych (max. to 22). s_loadas8bit Wartość domyślna: 1 Opis: Dźwieki wgrywane będą jako 8-bitowe pliki. s_mixahead Wartość domyślna: 0.2 Opis: Czas przed jakim sample dźwiękowe zostaną zmiksowane. s_volume Wartość domyślna: 0.7 Opis: Natężenie dźwieku. s_wavonly Wartość domyślna: 0 Opis: Włączenie tej opcji spowoduje odgrywanie tylko sampli typu .wav. save Opis: Zapisanie stanu gry w trybie pojedyńczym. say Opis: Wysłanie wiadomości do wszystkich. say_team Opis: Wysłanie wiadomości do wszystkich z Waszej drużyny. score Opis: Pokazuje tabelę wyników. scr_conspeed Wartość domyślna: 3 Opis: Szybkość z jaka konsola pokazuje się i chowa. screenshot Opis: Robi zdjęcie z ekranu do pliku. sensitivity Wartość domyślna: 3 Opis: Czulość ruchów myszy. serverinfo Opis: Pokazuje informacje o serwerze. serverrecord Opis: Nagrywa demo z serwera. Komenda wygląda następujaco: serverrecord (nazwa_dema). serverstop Opis: Zatrzymuje nagrywanie dema z serwera. sizedown Opis: Zmiejszenie wielkości ekranu gry. sizeup Opis: Zwiekszenie wielkości ekranu gry. skill Wartość domyślna: 0 Opis: Poziom trudności w trybie gry pojedyńczej. Przyjmuje wartosci 0-2, od najmniejszego do największego poziomu trudności. skin Wartość domyślna: male/grunt Opis: Nazwa skóry jaką chcemy nosić (jeśli dopiszemy nazwę - skin male/razor), lub pokazanie informacji o skórze jaka nosimy (bez dodatkowych nazw). Zapraszamy do działów skiny i modele. sky Opis: Ustawienia parametrów wyświetlania nieba. snd_restart Opis: Restart sytemu dźwiękowego. soundinfo Opis: Wyświetla informacje o ustawieniach dźwiękowych. status Opis: Wyświetla status serwera (nazwy graczy, ich fragi i śmierci). stop Opis: Zatrzymanie nagrywania dema. stopsound Opis: Zatrzymanie aktualnie odgrywanego dźwięku. sv_gravity Wartość domyślna: 800 Opis: Grawitacja w grze (fajna zabawa :D ). sw_clearcolor Wartość domyślna: 2 Opis: Kolor obszarów poza mapą. sw_mipcap Wartość domyślna: 0 Opis: Dokładność wyświetlania tekstur. Zwiekszenie tej wartości może spowodować zwiększenie wydajności gry. sw_mipscale Wartość domyślna: 1 Opis: Jakość (wielkość pikseli) tekstur ścian, przedmiotów i graczy. Zwiększenie tej wartości powinno spowodować wzrost wydajności gry. sw_mode Wartość domyślna: 0 Opis: Tryb graficzny software. Możliwe wartości: 0 - 320 x 480 3 - 400 x 300 2 - 512 x 384 3 - 640 x 480 4 - 800 x 600 5 - 960 x 720 6 - 1024 x 768 7 - 1152 x 864 8 - 1280 x 960 9 - 1600 x 1200 timedemo Wartość domyślna: 0 Opis: Pokazuje nam ilość klatek wyświetlanych przez nasz sprzęt (coś lepszego niż timerefresh, potrzebne są specjalne demka). timelimit Wartość domyślna: 0 Opis: Ilość czasu, jaki bedzie obowiazywać w danym pojedynku. timeout Wartość domyślna: 125 Opis: Maksymalna ilość sekund przed zlikwidowaniem połączenia z serwerem. timerefresh Opis: Szybki test pokazujacy ilość wyświetlanych klatek na sekundę. togglechat Opis: Ta sama komenda co toggleconsole, czyli pokazanie lub ukrycie konsoli. toggleconsole Opis: Pokazanie lub ukrycie konsoli. unbind Opis: Usunięcie bindu z danego klawisza. Polecenie wygląda następująco: unbind (nazwa_klawisza). unbindall Opis: Usuwa wszystkie bindy z klawiszy. use Opis: Użycie przedmiotu. Polecenie wygląda następująco: use (nazwa_przedmiotu - patrz lista) Lista przedmiotów do użycia: bfg10k - BFG10K. blaster - Blaster. chaingun - Chaingun. environment suit - Environment Suit. grapple - Hak (spotykany najczesciej w CTFie). grenade launcher - Grenade Launcher. grenades - Granaty. hyperblaster - HyperBlaster. invulnerability - Nieśmiertelność. machinegun - Machinegun. power screen - Power Screen. power shield - Power Shield. quad damage - Quad. railgun - Railgun. rebreather - Maska do pływania pod woda. rocket launcher - Rocket Launcher. shotgun - Shotgun. silencer - Tłumik. super shotgun - Super Shotgun. userinfo Opis: Wyświetla informacje o kliencie. v_centermove Wartość domyślna: 0.15 Opis: Predkość z jaką obraz bedzie sie automatycznie centrowal. v_centerspeed Wartość domyślna: 500 Opis: Dystans jaki obraz przejdzie by się wycentrować. version Opis: Pokazuje aktualną wersję gry. vid_fullscreen Wartość domyślna: 0 Opis: Jeśli ta opcja jest włączona (1), grafika bedzie wyświetlana na całym obrazie monitora. vid_gamma Wartość domyślna: 1 Opis: Ustawienia graficzne gamma. vid_ref Wartość domyślna: gl Opis: Nazwa sterownika graficznego, który jest aktualnie używany. vid_restart Opis: Restart trybu graficznego. viewsize Wartość domyślna: 100 Opis: Wielkość ekranu gry. wave Opis: Pokazuje charakterystyczne gesty, które widzą inni gracze na serwerze. Lista gestów: 0 - Flipoff. 1 - Salute 2 - Taunt. 3 - Wave. 4 - Point. weaplast Opis: Przełącza do ostatnio używanej broni. weapnext Opis: Przełącza na nastepną (niż ta której używamy aktualnie) broń jaką mamy w plecaku. weapprev Opis: Przełącza na wczesniejszą (niż ta której używamy aktualnie) broń jaką mamy w plecaku. zombietime Wartość domyślna: 2 Opis: Ilość czasu w minutach przed wyrzuceniem z serwera gracza, którego wcześniej rozłączyło. -------------------------------------- Aktualizacja: 02·11·2002 - 04:00 |
|||
© 2000-2001 f·p·p productions. http://fpp.pl, [email protected] |
|||
Wyrukowano dnia 2024-04-27, 03:09, z
172.70.131.89 (172.70.131.89) Strona dostępna online pod adresem: http://quake2.fpp.pl/?pl:pages:show:5::: DRUKUJ | Powrót |