f·p·p · q·u·a·k·e · 2
http://quake2.fpp.pl


Nowy EGL v0.3.1 z wbudowanym systemem R1Q2 !
07·12·2005 - 22:01 - siekiera
Najnowsza wersja najbardziej obiecującego modengine'u EGL wspiera teraz zabezpieczenia R1Q2 i będzie rozpoznawana na wszystkich serwerach wymagających tego antyczita. Innymi słowy mamy szansę na mały przełom na kurczącej się, ale wciąż żywej scenie Quake2.



inne nowinki:

* Nowe fekty na mapach q2dm1-8 (światełka).
* Dodana funkcja lokalizacji @T (działająca jak @L, z tym, że podajelokację, na którą się patrzy) dla map ze zdefiniowanymi locsami.
* Machinegun, Chaingun, i Shotgun wyrzucają łuski, które kontrolujemy zmienną cg_brassTime. Pallokallo dostarczył modele i dźwięki.
* ch_xOffset i ch_yOffset pozwalają precyzyjnie wycentrować celownik.
* Poprawione eksplozje.
* Płynniejsza praca myszki na słabszym sprzęcie oraz w sytuacji, gdy fps'y są znacznie szybsze niż komunikacja z serwerem.
* Poprawiony wygląd dynamicznych świateł, by dawały silniejszy blask.
* Poprawione sprawdzanie protokołu serwera.
i wiele innych optymalizacji...

Download : egl-v0.3.1

Homepage : http://egl.quakedev.com/

News by Stah Bytom

Źródło: EDL











© 2000-2001 f·p·p productions.
http://fpp.pl, [email protected]

Wyrukowano dnia 2020-06-03, 12:31, z 162.158.78.238 (162.158.78.238)
Strona dostępna online pod adresem: http://quake2.fpp.pl/?pl:news:show:2280:::

DRUKUJ | Powrót